miercuri, 8 februarie 2012

Pasagerii KLM vor vedea pe Facebook si LinkedIn cu cine vor calatori in avion

Daca se mai indoia cineva ca retelele de socializare ne invadeaza, usor dar sigur, intreaga existenta, iata inca o dovada clara, dintr-o stire de azi:

Compania aeriana olandeza KLM a lansat un serviciu, "Meet & Seat", care integreaza retelele sociale Facebook si LinkedIn in procesul de rezervare al zborurilor. Dupa achizitionarea biletului de avion pasagerii isi vor putea conecta profilele Facebook sau LinkedIn la datele zborului, pentru a vedea alaturi de cine vor calatori. Meet & Seat va permite pasagerilor sa afle daca cineva cunoscut va calatori cu acelasi zbor sau ce alti pasageri vor fi prezenti la aceeasi conferinta in orasul de destinatie; iar pasagerii cu interese comune vor putea si sa isi rezerve locuri alaturate sau sa rezerve acelasi taxi de la aeroport catre hotel.

Interesanta ideea de a deturna calatoria cu avionul de la scopurile ei pur utilitare si de a o privi din perspectiva unui teren de socializare; o socializare organizata, asistata de device-uri si de aplicatii software: probabil ca iubitorii de socializare oricand, oriunde, oricum vor fi incantati…

(sursa: Ziarul Financiar)

2 comentarii:

  1. cu observatia ca serviciul e momental disponibil doar pe 3 rute (intercontinentale) KLM: AMS → NY, Sao Paolo si inca una parca tot din America de sud.

    RăspundețiȘtergere